Урок 9. Пошук інформації в Інтернеті. Достовірна інформація. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті.
Урок 9. Пошук інформації в Інтернеті. Достовірна інформація. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті.
Цілі:
навчальна: ознайомити учнів з поняттям пошукова система; навіщо використовують пошукове слово або фразу; за яким алгоритмом шукають інформацію в інтернеті; що таке достовірна інформація; якими є правила безпечного користування інтернетом;
розвивальна: розвиток абстрактного логічного мислення; розвиток смислової пам’яті; уміння аналізувати та класифікувати надану інформацію; сприяння розвитку творчої уяви;
виховна: розвиток мовлення; прищеплення культури передавання повідомлень; здійснення пропедевтики культури спілкування; сприяння вихованню уважності, відповідальності за результати власної праці та формування вміння організовувати власне робоче місце за комп’ютером.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Pilas Bloques, браузер, підключення до мережі Internet.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
— Чисельність користувачів Інтернету стрімко зростає з року в рік. Унаслідок чого виникає запитання: чим же приваблює Інтернет людей?
ІV. Засвоєння нових знань
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 9.
V. Фізкультхвилинка
VI. Формування вмінь і навичок
Робота за комп’ютером
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
Інструктаж учителя.
Підручник ст. 46-47
Практична робота за комп’ютерами.
Вправи для очей.
VІI. Закріплення вивченого матеріалу
VIII. Підсумок уроку
Фронтальне опитування
1) Що вивчили на уроці?
2) Чого навчились під час роботи за комп’ютером?
3) Що сподобалось на уроці?
4) Що було важко на уроці?