Урок 7. Поняття про мережу Інтернет, веб-сторінку, веб-сайт, гіперпосилання .
Урок 7. Поняття про мережу Інтернет, веб-сторінку, веб-сайт, гіперпосилання .
Цілі:
навчальна: ознайомити учнів поняттям комп’ютерна мережа; де можна побачити комп’ютерні мережі; як пов’язані інтернет, сайт, вебсторінка; що таке гіперпосилання;
розвивальна: розвиток абстрактного логічного мислення; розвиток смислової пам’яті; уміння аналізувати та класифікувати надану інформацію; сприяння розвитку творчої уяви;
виховна: розвиток мовлення; прищеплення культури передавання повідомлень; здійснення пропедевтики культури спілкування; сприяння вихованню уважності, відповідальності за результати власної праці та формування вміння організовувати власне робоче місце за комп’ютером.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: Pilas Bloques, браузер, підключення до мережі Internet.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Розповідь учителя
— Насправді все дуже просто. Усі комп’ютери в нашому кабінеті поєднані між собою за допомогою спеціальних дротів у комп’ютерну мережу.
Вона обмежена територією нашого кабінету, тому це буде локальна мережа. Об’єднати комп’ютери можна не лише за допомогою дротів, а й за допомогою телефонної лінії, радіо- або супутникового зв’язку.
ІV. Засвоєння нових знань
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
Робота з підручником: § 7.
V. Фізкультхвилинка
VI. Формування вмінь і навичок
Робота за комп’ютером
Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
Інструктаж учителя.
Підручник ст. 36
Практична робота за комп’ютерами.
Вправи для очей.
VІI. Закріплення вивченого матеріалу
VIII. Підсумок уроку
Прочитай, поясни!
КМП’ТРН МРЖ ОЮЕА ЕЕА (комп’ютерна мережа)
Фронтальне опитування
1) Що вивчили на уроці?
2) Чого навчились під час роботи за комп’ютером?
3) Що сподобалось на уроці?
4) Що було важко на уроці?